WPP - Spółka, o której mówi się w Londynie

Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations straciła w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży.

Aktualizacja: 25.10.2018 17:42 Publikacja: 25.10.2018 17:36

WPP - Spółka, o której mówi się w Londynie

Foto: www.wpp.com

Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations, właściciel wielu agencji reklamowych, PR, badania rynku i sieci (Ogilvy, J. Walter Thompson, Young & Rubicam, IMRB, Millward Brown, Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, TNS, GroupMi, Cohn & Wolfe) straciła na giełdzie w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży, bo jej główne agencje wypadły gorzej od rywali w Ameryce Płn. i W. Brytanii. To pokazało skalę zadania stojącego wobec nowego szefa Marka Reada po burzliwym odejściu założyciela, Martina Sorrella. 

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca