WPP - Spółka, o której mówi się w Londynie

Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations straciła w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży.

Aktualizacja: 25.10.2018 17:42 Publikacja: 25.10.2018 17:36

WPP - Spółka, o której mówi się w Londynie

Foto: www.wpp.com

Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations, właściciel wielu agencji reklamowych, PR, badania rynku i sieci (Ogilvy, J. Walter Thompson, Young & Rubicam, IMRB, Millward Brown, Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, TNS, GroupMi, Cohn & Wolfe) straciła na giełdzie w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży, bo jej główne agencje wypadły gorzej od rywali w Ameryce Płn. i W. Brytanii. To pokazało skalę zadania stojącego wobec nowego szefa Marka Reada po burzliwym odejściu założyciela, Martina Sorrella. 

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne