Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.10.2018 17:42 Publikacja: 25.10.2018 17:36
Foto: www.wpp.com
Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations, właściciel wielu agencji reklamowych, PR, badania rynku i sieci (Ogilvy, J. Walter Thompson, Young & Rubicam, IMRB, Millward Brown, Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, TNS, GroupMi, Cohn & Wolfe) straciła na giełdzie w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży, bo jej główne agencje wypadły gorzej od rywali w Ameryce Płn. i W. Brytanii. To pokazało skalę zadania stojącego wobec nowego szefa Marka Reada po burzliwym odejściu założyciela, Martina Sorrella.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Elon Musk stracił pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi świata. Na szczyt zestawienia wskoczył założyci...
Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną, rząd ogłosił strategię rozwoju kraju do 2035 roku, a Smy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas