Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2019 12:35 Publikacja: 17.06.2019 12:30
Foto: Fincantieri
Do podpisania umowy doszło w chwili, gdy stosunki Paryża z Rzymem są szczególnie napięte po fiasku fuzji Fiata Chryslera z Renault, za co winę zdaniem strony włoskiej ponosi rząd francuski i jego interwencjonizm — pisze Reuter. Umowę podpisali prezes Naval Group, Hervé Guillou i prezes Fincantieri, Giuseppe Bono na pokładzie fregaty „Frederico Martinengo” zacumowanej w bazie marynarki wojennej w La Spezia.
Spółka będąca zwieńczeniem projektu „Posejdon” zachowuje też równowagę dyplomatyczną: jej siedzibą jest Genua, a ośrodek inżynierii będzie w Ollioules (Francja), dyrektorem generalnym Francuz Claude Centofanti, a 6-osobową radą administracyjną pokieruje Giuseppe Bono, bez uprawnień wykonawczych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Trump grozi 100 proc. cłami na Rosję i stawia ultimatum pokojowe. Liczba ofert pracy w Polsce spada, Bruksela go...
Konsolidacja po stronie pracodawców? To poprawiłoby współpracę i dialog między nami - mówi Marek Górski, nowy pr...
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas