Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Sadowski: Polskie miasta chcą być rozpoznawalne na świecie

O Gdańsku i Gdyni inwestorzy za granicą mówią, że to polska Kalifornia - mówi Maciej Sadowski, prezes fundacji Startup Hub Poland, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 18.06.2019 12:51 Publikacja: 18.06.2019 12:25

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Sadowski: Polskie miasta chcą być rozpoznawalne na świecie

Foto: tv.rp.pl

Mamy kilkanaście ośrodków miejskich, które rywalizują, żeby być rozpoznawalnym na świecie i wyspecjalizowanym regionalnie ośrodkiem dla jakiegoś nowoczesnego przemysłu.

- Np. Kraków zdobył reputacje miasta silnego w sensorach i urządzeniach IOT (internetu rzeczy). O Gdańsku i Gdyni inwestorzy za granicą mówią, że to polska Kalifornia. Zakup Ivona Software przez Amazona spowodował, że wielu wizjonerów chce być w Trójmieście - mówił Sadowski.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama