Są to preparaty przeciwtrądzikowe oraz do pielęgnacji skóry po 30. i 40. roku źycia. Firma planuje rozwój kolejnych linii dla innych grup wiekowych i problemów dermatologicznych.

Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii, ginekologii i leczeniu infekcji dróg moczowych. W I półroczu 2009 r. przychody ze sprzedaży spółki w Polsce wyniosły 230 mln zł. W ubiegłym roku spółka zainwestowała w projekty badawczo-rozwojowe 48 mln zł. W tym roku planuje przeznaczyć na ten cel podobną kwotę w całej grupie.Na początku tego roku Adamed podpisał umowę zakupu większościowego pakietu akcji Polfy Pabianice od Skarbu Państwa. Przejął też spółkę Agropharm. Teraz spółka rywalizuje z liderem wśród działających na polskim rynku firm produkujących leki, Polpharmą, o zakup kolejnej spółki Polskiego Holdingu Farmaceutycznego - Polfy Warszawa.

Według danych analizującej rynek firmy PMR Publications, polski rynek dermokosmetyków może osiągnąć w tym roku wartość 1 mld zł. Rozwija się bardzo szybko, w tempie kilkunastu procent rocznie - w 2007 r. byl wart około 570 mln zł, rosnąc o jedną czwartą w porównaniu do 2006 r. Wszystko dlatego, że grupa odbiorców tego rodzaju kosmetyków jest duża i zwiększa się z każdym rokiem. Zdaniem ekspertów PMR, najszybciej rosnącą kategorią na rynku będą dermokosmetyki przeciw starzeniu.

Blisko połowa wartości rynku dermokosmetyków w Polsce to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, głównie o działaniu opóźniającym starzenie, oczyszczającym i przeciwtrądzikowym. Jak wynika z szacunków PMR, ponad jedną czwartą wszystkich kosmetyków do pielęgnacji twarzy w Polsce (bez kosmetyków przeciwtrądzikowych) sprzedają apteki. W segmencie kosmetyków przeciwtrądzikowych sprzedaż w aptekach odpowiada za blisko 37 proc. wartości rynku. Sprzedaż produktów do pielęgnacji twarzy wykazuje wahania sezonowe i jest największa w miesiącach zimowych – w pierwszym i czwartym kwartale roku.