Jeden z najbardziej wyczekiwanych gadżetów ostatnich miesięcy kosztuje w Polsce (w sieci Media Markt) od 2049 do 3399 zł w zależności od wielkości pamięci i wyposażenia w komórkową łączność 3G. Sprzedaż rozpoczęła także sieć Saturn.
Drugi model iPada trafił też w piątek do sprzedaży w 24 państwach świata, m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Australii. W każdym z tych krajów media donosiły o kolejkach klientów czekających na rozpoczęcie sprzedaży.
W USA urządzenie można było kupić już dwa tygodnie temu. Zapasy tabletu (ponad 15 mln iPadów sprzedano od kwietnia 2010 r.) szybko się wyczerpały, a zamówienia internetowe są realizowane z trzy, czterotygodniowym opóźnieniem.
Popularność iPada to twardy orzech do zgryzienia dla konkurentów. Lee Don-Joo, wiceprezes Samsunga, po premierze iPada 2 stwierdził, że nowy produkt Apple'a jest potężnym wyzwaniem, a firma będzie musiała bardziej się postarać, konstruując swój następny tablet.
Problemem dla konkurencji jest także cena iPada, w USA zaczynająca się od 499 dol. Samsung oraz Motorola nie były w stanie zbudować urządzenia kosztującego mniej niż 700 – 800 dol. Relatywnie niska cena tabletu Apple'a wynika z przewagi, jaką zapewniła sobie firma, zamawiając z kilkuletnim wyprzedzeniem kluczowe komponenty do budowy tabletu. Prace nad iPadem rozpoczęto bowiem jeszcze przed 2007 r.