Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak przetrwać drugą falę pandemii? Porady ekspertów dla firm

Druga fala pandemii koronawirusa na jesieni wydaje się już nieunikniona. Eksperci radzą, jakie działania firmy powinny niezwłocznie wprowadzić, by przetrwać na rynku – pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 29.07.2020 14:34 Publikacja: 29.07.2020 14:27

Jak przetrwać drugą falę pandemii? Porady ekspertów dla firm

Foto: Adobe Stock

Przede wszystkim pracodawcy powinni zadbać o bezpieczeństwo w miejscu pracy i wprowadzić odpowiednie procedury ograniczające ryzyko. Powinny też przygotować się na możliwość powrotu na jesieni do ograniczeń i obostrzeń, jakie funkcjonowały w czasie zamrożenia gospodarki.

Po drugie, firmy powinny działać na znacznie wyższym niż zazwyczaj poziomie rezerw - materiałowych, osobowych i dystrybucyjnych. Eksperci radzą też, by w ramach możliwości zwiększać rezerwy płynnościowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama