Do sklepu po kartę kredytową

Sieci w Polsce systematycznie rozwijają ofertę produktów oferowanych wspólnie z instytucjami finansowymi. Nie wystarcza im już tylko przyjmowanie opłat za rachunki.

Aktualizacja: 15.05.2013 09:09 Publikacja: 15.05.2013 01:09

Do sklepu po kartę kredytową

Foto: Bloomberg

Red

Przewaga sieci handlowych wynika z masy klientów pojawiających się przy ich kasach każdego dnia. Dodatkowo umiejętnie łączą sprzedaż z choćby programami lojalnościowymi. Dlatego, jak zgodnie przyznają, najpopularniejszym produktem finansowym w ich ofercie są karty kredytowe oraz kredyty ratalne.

– Posiadacze naszej karty kredytowej mogą zbierać punkty nie tylko w sklepach, ale także przy okazji dokonywania innych zakupów opłacanych kartą w Polsce i na świecie, a także w Internecie. Płacąc kartą, możemy skorzystać z rat „0 proc.", a dodatkowo klienci otrzymują rabaty przy zakupie paliwa na naszych stacjach – wyjaśnia rzecznik Tesco Michał Sikora.

Również Carrefour promuje wśród klientów taki produkt. Firma podaje, że posiadacze karty Carrefour mogą korzystać z premii w formie bonu na kolejne zakupy o wartości do 10 proc. wydanej kwoty powyżej 50 zł w każdy poniedziałek i piątek. A premia do 2 proc. jest przez cały tydzień przyznawana na stacjach paliw Carrefour w całym kraju.

– Ponadto z kartą kredytową we wszystkich punktach „Usługi finansowe" klienci mogą opłacać domowe rachunki, nie ponosząc przy tym kosztów prowizji. Inną, dodatkową zaletą karty jest możliwość skorzystania z rat 0 proc. w naszych sklepach – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska. – Dodatkowo od marca 2013 r. nasza karta kredytowa zyskała nową funkcjonalność – płatności zbliżeniowe. Niezaprzeczalną zaletą jest również możliwość korzystania z niej za darmo – wystarczy w ciągu miesiąca dokonać transakcji na kwotę minimum 500 zł – dodaje.

Jeszcze szerszą ofertę ma  Auchan. Choć w sklepach tej sieci również można kupić kartę kredytową czy skorzystać z zakupów w systemie ratalnym lub pożyczki gotówkowej, to ma ona w ofercie również szeroki pakiet ubezpieczeń. Auchan podaje, że jednym z najbardziej popularnych jest przedłużona gwarancja towaru.

– Zainteresowaniem cieszy się też produkt „Bezpieczna Praca" dla klientów, którzy decydują się na zakup tego ubezpieczenia w powiązaniu z naszymi innymi produktami finansowymi, takimi jak karta kredytowa – mamy specjalną ofertę 50 proc. zniżki – mówi Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji Auchan Polska.

Jak wyjaśnia, to ubezpieczenie w razie utraty pracy lub czasowej niezdolności do niej pokrywa koszty opłat i innych bieżących wydatków klienta do 600 zł miesięcznie przez pół roku.

Przewaga sieci handlowych wynika z masy klientów pojawiających się przy ich kasach każdego dnia. Dodatkowo umiejętnie łączą sprzedaż z choćby programami lojalnościowymi. Dlatego, jak zgodnie przyznają, najpopularniejszym produktem finansowym w ich ofercie są karty kredytowe oraz kredyty ratalne.

– Posiadacze naszej karty kredytowej mogą zbierać punkty nie tylko w sklepach, ale także przy okazji dokonywania innych zakupów opłacanych kartą w Polsce i na świecie, a także w Internecie. Płacąc kartą, możemy skorzystać z rat „0 proc.", a dodatkowo klienci otrzymują rabaty przy zakupie paliwa na naszych stacjach – wyjaśnia rzecznik Tesco Michał Sikora.

Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej