Książka kucharska „Pascal kontra Okrasa" dostępna jest wyłącznie w sklepach sieci Lidl od 25 listopada. Kleinci mogą ja otrzymać w ramach akcji promocyjnej „Milion książek na Święta". Za każde wydane w Lidlu 50 zł dostaje się naklejkę – po zebraniu sześciu można otrzymać książkę.

Przygotowano ich milion, ale jak podaje Lidl promocja cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, a książka znika. Dlatego firma zdecydowała się na dodrukowanie dodatkowych 200 tys. egzemplarzy.

- Zainteresowanie akcją przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na dodrukowanie dodatkowej puli. To, co się dzieje, to wyraźny sygnał, że popyt na edukację kulinarną nie maleje – mówi Patrycja Kamińska z Lidl Polska.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce 500.