Amazon już pokazał, że będzie w stanie czytać w myślach klientów. Pod koniec grudnia opatentował anticipatory shipping. Czas na podobne rozwiązanie prosto z Polski!
A imię jego Geniusz
Będzie dotyczyło zamawiania jedzenia online. PizzaPortal.pl zapowiada rewolucję w podejściu do klientów. Wystarczy, że połączy się każdy parametr, jaki zostawiamy w systemie i gotowe.
- Dziś algorytm patrzy na zachowania użytkowników, średni czas dostawy i ocenę zamówienia – mówi Lech Kaniuk, założyciel serwisu. - Stanie się to elementem inteligentnego algorytmu, który podpowie każdemu klientowi, na co też może w danej chwili mieć ochotę. Nazwiemy to Geniusz – dodaje.
Drugim usprawnieniem ma być SmartWatch - asystent zamówienia aktywny w tle, który zaproponuje coś na lunch, dokładnie wtedy, gdy użytkownik robi się głodny. - Pojawimy się w idealnym momencie, gdy nasz odbiorca chce zdecydować, czy coś ugotować, czy zamówić – wyjaśnia Lech Kaniuk.
Z ziemi szwedzkiej do Polski
Lech Kaniuk wie, co mówi, bo wielkie transakcje ma już za sobą. Serwis, który stworzył z kolegami w szwedzkim akademiku trafił idealnie w potrzeby klientów.