Targi World Food Warsaw - 180 wystawców z 28 krajów

Około 180 wystawców z 28 krajów bierze udział w drugiej edycji targów żywności i napojów WorldFood Warsaw. W warszawskim Centrum EXPO XXI swoje pawilony mają Chiny, Holandia, Ukraina, Grecja, Macedonia czy Sri Lanka.

Publikacja: 15.04.2015 14:10

Targi World Food Warsaw - 180 wystawców z 28 krajów

Foto: materiały prasowe

Zdecydowaliśmy się na organizację targów WorldFood Warszaw uznając, że Polska jest ważnym i pożądanym partnerem biznesowym, jednym z czołowych europejskich producentów i eksporterów żywności - tłumaczy w rozmowie z PAP menadżerka targów Agnieszka Szpaderska. Takie imprezy są potrzebne, a świadczy o tym fakt, że już podczas pierwszej edycji w ubiegłym roku zostały zawarte kontrakty, które zaowocowały m.in. wejściem z produktem do sieci handlowych - podkreśliła.

Targi WorldFood organizowane są na całym świecie, m.in. w Rosji, Uzbekistanie, Azerbejdżanie, Turcji, Kazachstanie czy na Ukrainie. Teraz do organizatorów targów dołączyła także Polska, gdzie impreza odbywa się po raz drugi - mówiła Szpaderska. Dodała, że targi skierowane są do profesjonalistów z branży, mają służyć nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami.

W warszawskim Centrum EXPO XXI swoje pawilony mają Chiny, Holandia, Ukraina, Grecja, Macedonia czy Sri Lanka. Są także wystawcy m.in. z Azerbejdżanu, Mongolii, Bośni i Hercegowiny i Indonezji. W sumie uczestniczy w nich ok. 180 wystawców z 28 krajów świata, co oznacza ok. 80 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłorocznej edycji.

Rozszerzył się także zakres tematyczny. Poza sekcją poświęconą dodatkom do żywności - Ingredients Warsaw, w tym roku zostały wprowadzone nowe sekcje - Wine&Spirits Warsaw oraz FoodTech Warsaw.

Szczególnie dużym zainteresowaniem ze strony firm cieszy się sekcja alkoholi i wyrobów spirytusowych. Polska jest znanym na świecie producentem mocnych trunków - szczególnie wódki, ale coraz większą popularnością cieszą się lokalne piwa, cydr czy wina owocowe. Poza tym rynek warszawski jest szczególnie atrakcyjny dla producentów czy dystrybutorów wysokiej jakości alkoholi - dodaje Szpaderska.

Targi potrwają do 16 kwietnia.

Zdecydowaliśmy się na organizację targów WorldFood Warszaw uznając, że Polska jest ważnym i pożądanym partnerem biznesowym, jednym z czołowych europejskich producentów i eksporterów żywności - tłumaczy w rozmowie z PAP menadżerka targów Agnieszka Szpaderska. Takie imprezy są potrzebne, a świadczy o tym fakt, że już podczas pierwszej edycji w ubiegłym roku zostały zawarte kontrakty, które zaowocowały m.in. wejściem z produktem do sieci handlowych - podkreśliła.

Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca