Aktualizacja: 20.10.2015 10:54 Publikacja: 20.10.2015 10:54
Foto: Bloomberg
To znaczy, że żadna z grup zawodowych zatrudnionych w największym niemieckim przewoźniku nie zgadza się dzisiaj na nowe warunki zatrudnienia i odpraw emerytalnych, jakie chce wprowadzić pracodawca. Ostatnią i według zarządu ostateczną ofertę porozumienia UFO oceniło jako „nieporozumienie". Związkowcy jednak nie wspominają o jakimkolwiek ostrzejszym proteście. Dotychczasowe strajki kosztowały przewoźnika ponad 220 mln euro, najdroższe były protesty pilotów, ale ostatni z nich - we wrześniu 2015 został przerwany przed Sąd Pracy, który uznał strajk za nielegalny.
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas