Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 20:42 Publikacja: 05.07.2024 13:52
Foto: materiały prasowe
Marka 4F i Fundacja Maraton Warszawski podpisały ze sobą list intencyjny, w wyniku którego znana polska marka ubrań sportowych miała być partnerem w Warszawskiej Triadzie Biegowej ’24 i 32. Biegu Konstytucji 3 Maja. Przedmiotem współpracy było dostarczenie strojów dla uczestników biegów przekazywanych w ramach odpłatnych pakietów startowych, w tym oficjalnych koszulek.
Kluczowym dla Fundacji warunkiem porozumienia było zapewnienie polskiego pochodzenia ubrań dla biegaczy. Co podkreślać miało patriotyczny charakter imprez biegowych. Marka 4F, jak twierdzi Fundacja, miała wielokrotnie zapewniać, że koszulki są produkowane w Polsce, co także zapewniało ich wyższą cenę niż w przypadku produkcji w Azji. Jednak weryfikacja przeprowadzona przez Maraton Warszawski po pierwszej wspólnej z 4F imprezie wykazała, że koszulki rzekomo wyprodukowane w Polsce zostały jednak uszyte w Azji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wielki biznes Rosji chce od Władimira Putina zwrotu kosztów ochrony przed dronami i odbudowy zniszczonych przez...
Nvidia ogłosiła dużo lepsze niż oczekiwano wyniki kwartalne. Jej akcje spadały jednak w handlu posesyjnym.
Prezydent i premier spierają się o priorytety gospodarcze, polskie fabryki AGD mierzą się z kryzysem, a producen...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Prezydent Karol Nawrocki odmówił w środę podpisania dwóch nowelizacji ustaw – o zapasach ropy naftowej, produktó...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas