W lipcu 2023 roku w mediach społecznościowych Katarzyny Nosowskiej pojawiła się parodystyczna reklama jednego z produktów firmy Danone. Przystrojona w blond perukę Nosowska z mocnym makijażem i w czerwonej sukni opowiadała udając amerykański akcent dlaczego „opuściła” Polskę. Satyra ta nie spodobała się Caroline Derpienski, która uznała, że jest ona bezprawnym wykorzystaniem jej wizerunku i hejtem pod jej adresem. Zapowiedziała wtedy kroki prawne.
- Naszym zdaniem reklama Danone, trafiająca także do osób nieletnich, daleko wykracza poza sferę dozwolonej satyry i konwencji żartu; narusza moje dobra osobiste, stanowi przejaw hejtu, mowy nienawiści i gaslightingu. Treść i forma reklamy w naszej ocenie wypełnia nadto przesłanki nieuczciwej konkurencji, jest sprzeczna z zasadami współżycia społecznego i i dobrymi obyczajami, a także ze zwyczajnym poczuciem przyzwoitości – pisała celebrytka.