Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie technologie zmienią edukację

Spółka Skriware, która tworzy nowatorskie laboratoria dla szkół, bazujące na drukarkach 3D i robotach edukacyjnych, wchodzi do Włoch. Ale ambicje ma globalne. A w naszym kraju podbijających świat projektów tzw. edtech jest więcej.

Publikacja: 25.04.2023 03:00

Polskie technologie zmienią edukację

Foto: materiały prasowe Skriware

Działający w branży edukacyjnej start-up Skriware ruszył właśnie z ekspansją na 26. już rynek zagraniczny – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Warszawska firma ma jednak ambicję, by pomagać uczniom i nauczycielom na całym globie. Jak ustaliliśmy, w tym celu nawiązała współpracę z Intelem. W ramach kooperacji z gigantem innowacyjne rozwiązania edukacyjne (tzw. branża edtech) polskiej spółki pojawią się na międzynarodowej platformie Intel Skills for Innovation, a w efekcie dotrą do użytkowników z całego świata.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama