W czerwcu skonsolidowane przychody CCC wyniosły 261 mln zł, co oznacza wzrost wobec ubiegłego roku o 38,1 proc. Tempo jest nadal bardzo wysokie, ale trzeba pamiętać, że od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje eObuwie, którego rok temu nie było (udział tego internetowego sklepu w miesięcznych przychodach grupy sięga około 7 proc.).
Po wyeliminowaniu tego czynnika (i sprzedaży hurtowej) czerwcowe wzrosty CCC były nieco wolniejsze: sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych urosła o 23,7 proc., do 226 mln zł, co oznacza że rośnie w podobnym tempie jak powierzchnia handlowa, zwiększająca się rok do roku o około 24 proc. Wskazuje to, że sprzedaż porównywalna na poziomie grupy była w czerwcu w okolicach zera. Wzrost Narastająco od początku roku przychody polkowickiej grupy wzrosły już o 34,6 proc., do równych 1,4 mld zł. W tym przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych wyniosły 1,21 mld zł, czyli wzrosły o 21,3 proc. Celem zarządu jest zwiększenie w całym roku skonsolidowanych przychodów o blisko 1 mld zł, czyli o 43 proc., do 3,3 mld zł.