Reklama
Rozwiń
Reklama

CCC zwiekszyła sprzedaż

Obuwnicza firma ma za sobą kolejny dobry miesiąc. Cel zwiększenia sprzedaży w całym roku o około 40 proc. staje się coraz bardziej realny.

Publikacja: 01.07.2016 13:14

W czerwcu skonsolidowane przychody CCC wyniosły 261 mln zł, co oznacza wzrost wobec ubiegłego roku o 38,1 proc. Tempo jest nadal bardzo wysokie, ale trzeba pamiętać, że od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje eObuwie, którego rok temu nie było (udział tego internetowego sklepu w miesięcznych przychodach grupy sięga około 7 proc.).

Po wyeliminowaniu tego czynnika (i sprzedaży hurtowej) czerwcowe wzrosty CCC były nieco wolniejsze: sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych urosła o 23,7 proc., do 226 mln zł, co oznacza że rośnie w podobnym tempie jak powierzchnia handlowa, zwiększająca się rok do roku o około 24 proc. Wskazuje to, że sprzedaż porównywalna na poziomie grupy była w czerwcu w okolicach zera. Wzrost Narastająco od początku roku przychody polkowickiej grupy wzrosły już o 34,6 proc., do równych 1,4 mld zł. W tym przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych wyniosły 1,21 mld zł, czyli wzrosły o 21,3 proc. Celem zarządu jest zwiększenie w całym roku skonsolidowanych przychodów o blisko 1 mld zł, czyli o 43 proc., do 3,3 mld zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama