Reklama
Rozwiń
Reklama

Kiepski czerwiec Monnari

Firma sprzedająca damską odzież zanotowała w ubiegłym miesiącu tylko niewielki wzrost sprzedaży, wyraźnie niższy niż powierzchni handlowej. Być może jednak wynik wspomogą marże.

Publikacja: 05.07.2016 12:55

Grupa Monnari w czerwcu wypracowała 23,4 mln zł przychodów, czyli o 5,9 proc. więcej niż rok temu. To nienajlepsze tempo biorąc pod uwagę, że powierzchnia handlowa grupy urosła w tym czasie o 24,1 proc. (do 27,8 tys. mkw., liczba salonów urosła do 149 ze 133 rok temu), co wskazuje na spory spadek sprzedaży porównywalnej (sprzedaż na metr spadła o 15 proc.). To także słabsze tempo od narastającego od początku roku, które wynosi 15,2 proc. i pozwoliło na wypracowanie 108 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama