CDRL zwiekszyło sprzedaż w czerwcu

W czerwcu, podobnie jak poprzednich miesiącach, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo zwiększał przychody ze sprzedaży w wysokim tempie.

Publikacja: 05.07.2016 13:00

W czerwcu CDRL w polskich sklepach wypracował 10,9 mln zł przychodów, czyli o 12 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyraźnie wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.). Równocześnie przychody polskiego sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121 proc. wyższe niż przed rokiem.

- Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce, pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem