CDRL zwiekszyło sprzedaż w czerwcu

W czerwcu, podobnie jak poprzednich miesiącach, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo zwiększał przychody ze sprzedaży w wysokim tempie.

Publikacja: 05.07.2016 13:00

W czerwcu CDRL w polskich sklepach wypracował 10,9 mln zł przychodów, czyli o 12 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyraźnie wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.). Równocześnie przychody polskiego sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121 proc. wyższe niż przed rokiem.

- Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce, pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki