Reklama
Rozwiń
Reklama

CDRL zwiekszyło sprzedaż w czerwcu

W czerwcu, podobnie jak poprzednich miesiącach, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo zwiększał przychody ze sprzedaży w wysokim tempie.

Publikacja: 05.07.2016 13:00

W czerwcu CDRL w polskich sklepach wypracował 10,9 mln zł przychodów, czyli o 12 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyraźnie wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.). Równocześnie przychody polskiego sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121 proc. wyższe niż przed rokiem.

- Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce, pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama