CDRL zwiekszyło sprzedaż w czerwcu

W czerwcu, podobnie jak poprzednich miesiącach, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo zwiększał przychody ze sprzedaży w wysokim tempie.

Publikacja: 05.07.2016 13:00

W czerwcu CDRL w polskich sklepach wypracował 10,9 mln zł przychodów, czyli o 12 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyraźnie wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.). Równocześnie przychody polskiego sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121 proc. wyższe niż przed rokiem.

- Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce, pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama