Za niespełna dwa tygodnie ponad 90. firm z całej Polski zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas II edycji targów „Orzeł Dystrybucji FMCG” na stadionie PGE Narodowym. Oprócz polskich producentów i dystrybutorów, imienne zaproszenia na targi otrzymali także przedstawiciele ponad 1500 hurtowni i około 400 sieci sklepów z branży spożywczej i drogeryjnej. - W tym roku na targach będzie można spotkać reprezentantów wielu firm zajmujących się dystrybucją, sprzedażą i produkcją, i to w jednym miejscu! To nasz kolejny sukces i prawdziwe święto biznesu – mówi Beata Farmus, prezes zarządu wydawnictwa Media Direct, współorganizator targów.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas