Reklama

Kulturotech może być szansą dla rodzimych firm

W Polsce wciąż niewykorzystany jest potencjał współpracy biznesu, nauki oraz tzw. przemysłów kreatywnych – wynika z raportu Platige Image i PwC, który został zaprezentowany w Polskiej Radzie Biznesu.

Publikacja: 16.05.2017 20:31

Eksperci Platige Image propagują zjawisko tzw. kulturotechu. Spotkanie odbyło się w Polskiej Radzie

Eksperci Platige Image propagują zjawisko tzw. kulturotechu. Spotkanie odbyło się w Polskiej Radzie Biznesu.

Foto: Fotorzepa, Katarzyna Rainka

Apple, Lego, Uber czy Tesla to globalne marki, które zbudowały swoją pozycję na wyróżniającym się modelu biznesowym oraz narracji marketingowej. Właśnie ten drugi element – tworzenia opowieści wokół produktu czy marki – to dziś niezwykle istotny czynnik mający wpływ na biznesowy sukces. Przedstawiciele Platige Image, spółki tworzącej projekty dla świata filmu i reklamy, przekonują, że kompetencje kreatywne, w połączeniu z biznesem i nauką mogą budować najbardziej innowacyjne sektory gospodarki.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Są pierwsze sukcesy deregulacji. Skorzystają wszyscy, nie tylko przedsiębiorcy
Biznes
Technologiczna odporność Europy. Jakie korzyści niesie program STEP
Biznes
Chiny kontra USA, konsumpcja napędza PKB, wymiana handlowa UE z Rosją
Biznes
Kielce: jak co roku centrum światowej debaty o obronności
Biznes
PKO BP czy Orlen? Która spółka jest warta więcej?
Reklama
Reklama