Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.05.2017 20:31 Publikacja: 16.05.2017 20:31
Eksperci Platige Image propagują zjawisko tzw. kulturotechu. Spotkanie odbyło się w Polskiej Radzie Biznesu.
Foto: Fotorzepa, Katarzyna Rainka
Apple, Lego, Uber czy Tesla to globalne marki, które zbudowały swoją pozycję na wyróżniającym się modelu biznesowym oraz narracji marketingowej. Właśnie ten drugi element – tworzenia opowieści wokół produktu czy marki – to dziś niezwykle istotny czynnik mający wpływ na biznesowy sukces. Przedstawiciele Platige Image, spółki tworzącej projekty dla świata filmu i reklamy, przekonują, że kompetencje kreatywne, w połączeniu z biznesem i nauką mogą budować najbardziej innowacyjne sektory gospodarki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Mam dla Polski dwie recepty: deregulację prawa i innowacje w gospodarce – mówi dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz...
Europa chce uniezależnić się od zewnętrznych dostawców. Inicjatywa STEP czyli Platforma na rzecz Technologii Str...
Chiny wzmacniają wpływy w Eurazji, polska gospodarka rośnie dzięki konsumpcji, a wymiana handlowa Unii Europejsk...
Rusza XXXIII Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego. Tegoroczna edycja pobije dotychczasowe rekordy.
Przez długi czas największą krajową spółką na giełdzie było PKO BP. „Dzięki” politykom tak już nie jest. Czy cze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas