Aktualizacja: 05.11.2017 20:09 Publikacja: 05.11.2017 17:43
Prezydent Andrzej Duda był gościem ubiegłorocznej edycji Kongresu 590 w Rzeszowie.
Foto: Rzeczpospolita, Piotr Guzik
Przemysł motoryzacyjny w Polsce radzi sobie całkiem dobrze. W I półroczu tego roku produkcja była o 7,5 proc. wyższa niż rok wcześniej i aż o 40 proc. wyższa niż pięć lat temu. Rośnie także zatrudnienie (pracuje tu już 192 tys. osób) i eksport. Ale przemysł motoryzacyjny stoi przed wielkimi wyzwaniami. Obecnie największy atut motoryzacyjnych potęg – silnik Diesla, może stać się przeżytkiem, który zanieczyszcza środowisko naturalne. Producenci inwestują więc w nowe technologie, a klienci poszukują środków transportu, które nie emitują szkodliwych spalin.
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas