Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 12.02.2018 20:11 Publikacja: 12.02.2018 20:00
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Jaki to będzie rok dla branży reklamowej?
Dagmara Szulce: To będzie dla branży bardzo ciekawy rok, bo rynek będzie się dalej rozwijał, ale wygrywać będą na nim ci gracze, którzy będą zdolni dostosować się do stale zmieniającego się otoczenia. Z jednej strony wciąż obowiązują na tym rynku jego najważniejsze zasady, a tradycyjne media wciąż są ważnym jego elementem, ale też dużą szansą jest możliwość korzystania z zachodzących zmian technologicznych , które są motorem dla rozwijania biznesów i budowania wartości marek. Żyjemy w czasach poszukiwania balansu miedzy krótkoterminowym podejściem i długotrwałym budowaniem wartości marki. To dla firm wciąż wyzwanie. Ważne jest dzisiaj, by naprawdę zacząć myśleć o odbiorcach. Największe światowe marki próbują dziś złapać z nimi kontakt, zrozumieć ich zachowania i postawy. Liderzy kategorii w poszczególnych branżach nawiązują dziś z konsumentami kontakt na poziomie emocjonalnym. Na to nakłada się wyścig technologiczny, w tym z rozwój cyfrowych analiz i marketingu, w efekcie czego pojawia się konieczność edukowania branży, jak korzystać z tych narzędzi.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas