Reklama
Rozwiń

Covid zniszczył ekologiczne nastawienie konsumentów

Choć w tym roku podejście klientów do tego, czy ważne jest ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko, nieco się odbudowało, wskaźniki nadal są dużo gorsze niż jeszcze kilka lat temu.

Publikacja: 15.12.2021 21:00

Covid zniszczył ekologiczne nastawienie konsumentów

Foto: Adobe Stock

Obecnie 42,7 proc. polskich konsumentów zgadza się z tezą, iż przykłada wagę do tego, jak kupowane produkty wpływają na środowisko i ekologię. To co prawda niemal 6 pkt proc. więcej niż w szczycie pandemii przed rokiem, ale nadal tego typu wskazań jest ponad 10 pkt proc. mniej niż przed koronawirusem – wynika z szóstej edycji badania przeprowadzonego przez HMG jako część badania „CSR w praktyce – barometr" Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. Pokazuje ono poziom zaangażowania firm w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI