Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 16:43 Publikacja: 14.09.2021 11:30
Whirlpool, który zatrudnia 27 tys. osób w USA, to nie jedyna firma w tym kraju, która za pomocą pieniędzy chce zachęcić swoich pracowników do sczepień
Foto: AFP
W maju tego roku koncern oferował 200 dolarów za szczepienie, jednak wzrost liczby zachorowań oraz wariant Delta, sprawiły, że firma podniosła wysokość premii do tysiąca dolarów za szczepienie. Osoby, które zostały zaszczepione wcześniej i dostały mniejszą premię, dostaną wyrównanie. To sposób na zachęcenie Amerykanów do szczepień przeciwko Covid-19.
Whirlpool, który zatrudnia 27 tys. osób w USA, to nie jedyna firma w tym kraju, która za pomocą pieniędzy chce zachęcić swoich pracowników do szczepień. Devon Energy i Bolthouse Farms oferują po 500 dolarów za szczepienie. Doradca inwestycyjny Vanguard także płaci po tysiąc dolarów za szczepienie pracownikom, a Kroger – sieć supermarketów, oferuje zaledwie po 100 dolarów za szczepienie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nvidia ogłosiła dużo lepsze niż oczekiwano wyniki kwartalne. Jej akcje spadały jednak w handlu posesyjnym.
Prezydent i premier spierają się o priorytety gospodarcze, polskie fabryki AGD mierzą się z kryzysem, a producen...
Prezydent Karol Nawrocki odmówił w środę podpisania dwóch nowelizacji ustaw – o zapasach ropy naftowej, produktó...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W Petersburgu uruchomiono kamery, które po rysach twarzy rozpoznają pochodzenie etniczne przechodniów. Władze ch...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas