Jak podaje firma Piotr i Paweł w komunikacie z końcem stycznia tego roku zakończona została współpraca przy realizacji formatu sklepu na stacjach paliw Shell pod marką Piotr i Paweł Express. - Okres testowy trwający od października 2008 r. z placówkami w Poznaniu, Swarzędzu oraz Warszawie nie pozwolił, mimo dobrych wyników ekonomicznych, wypracować wspólnej polityki handlowej - wyjaśnia Błażej Patryn, rzecznik firmy Piotr i Paweł.

Znana w całym kraju sieć supermarketów chce skoncentrować się na rozwoju własnych placówek - tak otwieraniu nowych jak i rozbudowie już istniejących. Piotr i Paweł zanotował w ub.r. wzrost przychodów o 20 proc. do 1,35 mld zł. Na koniec grudnia firma prowadził 66 placówek, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy ich liczba wzrosła o 16. W tym roku plan zakłada 12 nowych placówek. W pierwszym półroczu otwarte zostaną sklepy w Inowrocławiu, drugi w Grudziądzu, po dwa w Łodzi i Płocku, a także czwarty we Wrocławiu.