Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.11.2018 15:13 Publikacja: 29.11.2018 13:07
Foto: Bloomberg
O tym, jak FCA widzi przyszłość polskiej fabryki w Tychach dowiemy się „w niedługim czasie" - dowiedziała się „Rzeczpospolita". Wiadomo jednak, że Fiat Panda zostaje tam, gdzie był dotychczas produkowany, czyli w Pomigliano d'Arco pod Neapolem, tyle że będzie to auto z silnikiem hybrydowym. Zakład Mirafiori pod Turynem dostanie dodatkowo do produkcji elektryczną „500" - Battery Electric Vehicle (BEV). Ten model także był wymieniany jeszcze w marcu 2018 r., jako ewentualne uzupełnienie dla produkcji w Polsce.
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Na przełomie czerwca i lipca będziemy gotowi z rekomendacją wyboru zagranicznego partnera strategicznego w zakre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas