Drutex, specjalizujący się w produkcji okien i drzwi z PCW, od lat systematycznie poprawia wyniki. Spółka z Bytowa zawdzięcza to m.in. rekordowym zwyżkom sprzedaży zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Jednym z powodów sukcesu niewątpliwie są wielomilionowe inwestycje, obejmujące m.in. zakup nowych maszyn i urządzeń do produkcji stolarki okienno-drzwiowej oraz narzędzi do wytwarzania profili PVC.
– W tym roku zintensyfikowaliśmy działania marketingowe i public relations, co wpłynęło na zwiększenie rozpoznawalności marki i wzrost popytu na produkty. Dzięki spójnej strategii opierającej się na dążeniu do doskonalenia procesów biznesowych oraz unowocześniania produktów wciąż powiększamy bazę lojalnych klientów – mówi Leszek Gierszewski, prezes i większościowy udziałowiec Druteksu.
Obecnie spółka zatrudnia już 1540 pracowników (rok temu było ich 1450) i wykorzystuje niemal 100 proc. swoich mocy produkcyjnych. I nie zamierza zwalniać tempa wzrostu. Rosnące zapotrzebowanie na jej wyroby skłania zarząd do realizacji kolejnych inwestycji. W przyszłym roku Drutex chce wydać na nie ponad 21 mln zł. – Strategia obejmuje dalszy intensywny rozwój, w tym przede wszystkim budowę Europejskiego Centrum Stolarki, które pozwoliłoby na znaczne zwiększenie naszej podaży oraz zatrudnienie od zaraz 1000 dodatkowych osób – twierdzi Gierszewski.