- Dzięki połączonym wysiłkom zespołu sprzedażowego CEDC i Grupy Martiniquaise będziemy mieli możliwość uczynienia z Label 5 jednej z najlepiej sprzedających się whisky w Rosji – wierzy William Carey, prezes CEDC. - Partnerstwo to odzwierciedla również naszą chęć uczestnictwa w potencjalnym wzroście rynku whisky w Rosji, który jest kluczowym kierunkiem rozwoju naszego biznesu importowego - dodaje.
Według danych firmy Nielsen, w 2011 r. wartość rosyjskiego rynku whisky urosła o 18,1 proc. osiągnęła poziom 9,37 mln rubli.
W ubiegłoroczny rankingu branży alkoholowej Millionaires marka Label 5 zajęła 9. miejsce wśród najpopularniejszych szkockich whisky na globalnym rynku. Znalazła się także w pierwszej 30. marek whisky świata. Trzy najczęściej kupowane szkockie to Johnnie Walker, Ballantine's oraz Williamr Grant's.