Reklama

Adpol pokonał CAM Media

Grupa Agory nadal będzie realizować kampanie reklamowe na warszawskich przystankach

Publikacja: 02.02.2012 15:28

Zarząd Transportu Miejskiego wyłonił dziś zwycięzcę konkursu na dzierżawę 477 wiat przystankowych w Warszawie, w którym wystartowały dwie giełdowe grupy: CAM Media i Agory (dokładnie jej spółki zależne AMS i Adpol).

- Wygrał Adpol – informuje rzecznik ZTM, Igor Krajnow. To oznacza, że – jak można było się domyślać już po tym, jak wpłynęły oferty - dzierżawca wiat się nie zmieni.

ZTM w poniedziałek otrzymał trzy oferty: CAM Mediów, AMS i Adpolu. Przy czym ta ostatnia była najwyższa (485 zł z VAT miesięcznie za wiatę).

- Cena zostaje ta sama . W aukcji wzięły udział trzy firmy, ale oferty Adpolu nie przebito – powiedział Krajnow.

Prosta matematyka wskazuje, że dzierżawca zapłaci ZTM-owi rocznie około 2,7 mln zł za dzierżawę. Poniesie też koszty sprzątania przystanków i ich przestawiania. Po stronie korzyści jest możliwość organizacji kampanii reklamowych, których wartość szacowana jest na 6-8 mln zł rocznie.

Reklama
Reklama

Adpol był w stanie zaoferować wyższą cenę niż CAM Media m.in. dlatego, że nie musiał wliczać w koszty wydatków na gabloty, w które nowy dzierżawca musiałby wyposażyć wiaty.

CAM Media konkuruje z AMS i kilkoma największymi firmami outdoorowymi o koncesję na modernizację i zarządzanie blisko 1,6 tys. warszawskich wiat. To największy projekt w branży reklamy zewnętrznej od lat. Miasto prowadzi procedurę wyłonienia koncesjonariusza od 2010 r. Data rozstrzygnięcia nie jest znana.

Biznes
Tesla z zyskiem mniejszym o 23 procent. Musk ostrzega przed „trudnym” okresem
Biznes
Ciepłownie odegrają ważną rolę w transformacji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Biznes
Prawnik dzieci Solorza o odwołaniach w Cyfrowym Polsacie: były podstawy
Reklama
Reklama