Zarząd Transportu Miejskiego wyłonił dziś zwycięzcę konkursu na dzierżawę 477 wiat przystankowych w Warszawie, w którym wystartowały dwie giełdowe grupy: CAM Media i Agory (dokładnie jej spółki zależne AMS i Adpol).
- Wygrał Adpol – informuje rzecznik ZTM, Igor Krajnow. To oznacza, że – jak można było się domyślać już po tym, jak wpłynęły oferty - dzierżawca wiat się nie zmieni.
ZTM w poniedziałek otrzymał trzy oferty: CAM Mediów, AMS i Adpolu. Przy czym ta ostatnia była najwyższa (485 zł z VAT miesięcznie za wiatę).
- Cena zostaje ta sama . W aukcji wzięły udział trzy firmy, ale oferty Adpolu nie przebito – powiedział Krajnow.
Prosta matematyka wskazuje, że dzierżawca zapłaci ZTM-owi rocznie około 2,7 mln zł za dzierżawę. Poniesie też koszty sprzątania przystanków i ich przestawiania. Po stronie korzyści jest możliwość organizacji kampanii reklamowych, których wartość szacowana jest na 6-8 mln zł rocznie.