Totalizator Sportowy zaprezentował w środę nową kampanię kumulacyjną gry Lotto. Jest to kampania reklamowa, która pojawia się wiele razy w roku, zawsze wtedy, gdy w grze Lotto występują kumulacje. W ramach nowej kampanii kumulacyjnej przygotowane zostało ponad trzydzieści spotów telewizyjnych, 38 spotów radiowych i kilkaset formatów internetowych.

Reklamy Lotto z żółtą gwiazdką przemykającą przez Polskę, które na końcu pokazują kwoty kumulacji, zostały zastąpione informacją, w której główny nacisk położono na wysokość możliwej wygranej. Będzie ona głównym wątkiem przekazu kumulacyjnego. Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego liczy, że zabawna i dynamiczna  reklama przyciągnie do gier losowych młodszych graczy.

Mechanizm kumulacji został wprowadzony w grach liczbowych 23 listopada 1996 roku. Jeśli w losowaniu nie padnie główna wygrana, to przechodzi ona na kolejne losowanie. Pierwsza kumulacja w Lotto (wówczas jeszcze Dużym Lotku) miała miejsce 4 stycznia 1997 roku.