Kongres przyciągnął około 1400 gości, którzy mogli uczestniczyć w piętnastu sesjach prowadzonych przez najwybitniejszych znawców zagadnień współczesnej szeroko pojętej komunikacji. Przed publicznością wystąpiły takie sławy jak Jeremy Gutsche, znany w świecie trendsetter, twórca TrendHunter. com i Dave Meeker, wiceprezes Roundarch Isobar.
Oprócz sesji merytorycznych goście mogli uczestniczyć także w prezentacjach „live" na stoiskach partnerów Kongresu. Rozwiązania komunikacji przyszłości kierowane zarówno do firm, takie chociażby jak VidyoPanorama, gromadziły rzesze zainteresowanych podobnie jak najnowsze smartfony i tablety Microsoft i Samsung. David van den Berg, wiceprezes Emea Vidyo, przekonywał, że zaawansowany system TelePresence w porównaniu do rozwiązań konkurencyjnych produkt oferuje obsługę 6 ekranów z jednego urządzenia zamiast 4 ekranów obsługiwanych przez kilka urządzeń – a wszystko na poziomie 10 proc. cen rynkowych.
Tego dnia wszystkie stoiska, na każdym piętrze Multikina, przeżywały oblężenie. Kolejny raz można się było przekonać, ile emocji i zaangażowania wzbudzają nowe technologie. O nowych technologiach, bezpieczeństwie oraz sposobach dotarcia do odbiorców w zmieniającym się świecie rozmawiali również uczestnicy debat. Pierwszą z nich „Dostępność 24/7 – szansa czy przekleństwo?" poprowadził Rafał Wojda z TVN CNBC. Wzięli w niej udział prezesi i dyrektorzy zarządzający największych firm z branży nowych technologii: Ronald Binkofsky, dyrektor generalny Microsoft Polska, Piotr Czarnecki, prezes Reiffeisen Polbank, Andrzej Dulka, prezes Alcatel-Lucent, Mirosław Godlewski, prezes Netii i Maciej Filipkowski, prezes Samsung Electronics Polska.
W drugiej debacie Dave Meeker zauważył przewrotnie, że zmiany dostrzega starsze pokolenie, bo młode jest przyzwyczajone do czegoś, co pozostali użytkownicy często jeszcze uważają za nowinkę.
Nowe technologie w znaczący sposób wpłynęły na branżę reklamową – w ostatnich dwóch latach marketing zmienił się bardziej niż w ostatnim półwieczu – zauważył Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający agencji komunikacji Hypermedia Isobar. Podkreślił, że ludzie nie potrzebują reklamy i gadżetów. – Chcą usług i konkretnych rozwiązań – dodał.