Rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka potwierdził, że awaria została usunięta i wszystkie usługi powinny działać prawidłowo. "Sytuacja wraca powoli do normy. Jeszcze raz przepraszam" - napisał rzecznik Play.

Firma miała problemy z prądem. Użytkownicy Play nie mogli mogli korzystać z telefonów. Naprawa trwała około dwóch godzin.

Podczas wybierania kontaktu na ekranie użytkowników pojawiał się komunikat "Nie zarejestrowano w sieci" lub "sieć telefonii komórkowej niedostępna".

Na oficjalnym Fan Page na Facebooku sieci o godzinie 11.00 pojawił się komunikat: "Bardzo przepraszam klientów za problemy z realizacją połączeń. Z naszych informacji wynika, że awaria dotyczy przede wszystkim południowej Polski. Robimy wszystko z naszymi partnerami, aby sytuacja wróciła do normy tak szybko jak to tylko możliwe."

Użytkownicy Play zgłaszali także inne miejsca w Polsce, w których sieć ma problemy z łącznością m.in.: Wrocław, Kraków, Katowice, Sosnowiec, Częstochowa, Wałbrzych, czy Trójmiasto.