Aż 27 marek zgłosiło się do tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje ambitne rodzime brandy.
Laureat dostaje nie tylko symboliczne, ale także bardzo konkretne wsparcie – gdyż główną nagrodą jest warta 400 tys. zł kampania reklamowa, którą funduje partner konkursu, PKO Bank Polski.
Tegorocznego laureata ogłosimy na uroczystej gali 16 grudnia. W ostatni piątek wybrała go w głosowaniu Rada Polskich Marek, którą tworzą prezesi i członkowie zarządów firm – właścicieli cennych krajowych brandów: Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Beata Mońka, prezes Gremi Business Communication, wydawcy „Rz", Marek Podstawa, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży, i Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia.
W pierwszej turze głosowania członkowie Rady spośród 27 kandydatów wybrali dziewięć marek, które nominowali do tytułu Młodej Marki Sukcesu.
Zgodnie z warunkami konkursu o tytuł (i nagrodę) mogły się ubiegać wszystkie polskie brandy, które zadebiutowały po 1 stycznia 2005 r. i uzyskały co najmniej 5 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2012 r. (lub w trzech kwartałach tego roku, jeśli marka zadebiutowała w 2013 r.).