Konkurs Młoda Marka Sukcesu-27 marek stanęło do walki o tytuł

Rekordowa liczba kandydatów w wyścigu do cennej nagrody.

Publikacja: 02.12.2013 10:01

Aż 27 marek zgłosiło się do tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje ambitne rodzime brandy.

Laureat dostaje nie tylko symboliczne, ale także bardzo konkretne wsparcie – gdyż główną nagrodą jest warta 400 tys. zł kampania reklamowa, którą funduje partner konkursu, PKO Bank Polski.

Tegorocznego laureata ogłosimy na uroczystej gali 16 grudnia. W ostatni piątek wybrała go w głosowaniu Rada Polskich Marek, którą tworzą prezesi i członkowie zarządów firm – właścicieli cennych krajowych brandów: Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Beata Mońka, prezes Gremi Business Communication, wydawcy „Rz", Marek Podstawa, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży, i Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia.

W pierwszej turze głosowania członkowie Rady spośród 27 kandydatów wybrali dziewięć marek, które nominowali do tytułu Młodej Marki Sukcesu.

Zgodnie z warunkami konkursu o tytuł (i nagrodę) mogły się ubiegać wszystkie polskie brandy, które zadebiutowały po 1 stycznia 2005 r. i uzyskały co najmniej 5 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2012 r. (lub w trzech kwartałach tego roku, jeśli marka zadebiutowała w 2013 r.).

Podobnie jak w 2012  r., tak i teraz rada postanowiła obok głównej nagrody przyznać wyróżnienie.

W dziewiątce marek nominowanych do nagrody znalazły się (w kolejności alfabetycznej): ATC Cargo (usługi związane z organizacją przewozu ładunków), Cymes (świeże naturalne, niepasteryzowane soki), Giacomo Conti (elegancka odzież męska), Fibaro (system inteligentnej automatyki budynkowej), Internetowykantor.pl (czołowy polski kantor online), Max-LED (energooszczędne oświetlenie LED-owe), Meble Wójcik (meble skrzyniowe), Walutomat.pl (internetowa platforma wymiany walut) oraz Wrocławski Park Wodny  (jeden z największych tego typu obiektów w kraju).

Prawie wszystkie marki w tej grupie to debiutanci w rywalizacji o tytuł Młoda Marka Sukcesu. Wyjątkiem jest tu brand Meble Wójcik, który był nominowany do nagrody również w pierwszej edycji konkursu.

Aż 27 marek zgłosiło się do tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje ambitne rodzime brandy.

Laureat dostaje nie tylko symboliczne, ale także bardzo konkretne wsparcie – gdyż główną nagrodą jest warta 400 tys. zł kampania reklamowa, którą funduje partner konkursu, PKO Bank Polski.

Pozostało 84% artykułu
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca