Konkurs Młoda Marka Sukcesu-27 marek stanęło do walki o tytuł

Rekordowa liczba kandydatów w wyścigu do cennej nagrody.

Publikacja: 02.12.2013 10:01

Aż 27 marek zgłosiło się do tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje ambitne rodzime brandy.

Laureat dostaje nie tylko symboliczne, ale także bardzo konkretne wsparcie – gdyż główną nagrodą jest warta 400 tys. zł kampania reklamowa, którą funduje partner konkursu, PKO Bank Polski.

Tegorocznego laureata ogłosimy na uroczystej gali 16 grudnia. W ostatni piątek wybrała go w głosowaniu Rada Polskich Marek, którą tworzą prezesi i członkowie zarządów firm – właścicieli cennych krajowych brandów: Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Beata Mońka, prezes Gremi Business Communication, wydawcy „Rz", Marek Podstawa, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży, i Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia.

W pierwszej turze głosowania członkowie Rady spośród 27 kandydatów wybrali dziewięć marek, które nominowali do tytułu Młodej Marki Sukcesu.

Zgodnie z warunkami konkursu o tytuł (i nagrodę) mogły się ubiegać wszystkie polskie brandy, które zadebiutowały po 1 stycznia 2005 r. i uzyskały co najmniej 5 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2012 r. (lub w trzech kwartałach tego roku, jeśli marka zadebiutowała w 2013 r.).

Podobnie jak w 2012  r., tak i teraz rada postanowiła obok głównej nagrody przyznać wyróżnienie.

W dziewiątce marek nominowanych do nagrody znalazły się (w kolejności alfabetycznej): ATC Cargo (usługi związane z organizacją przewozu ładunków), Cymes (świeże naturalne, niepasteryzowane soki), Giacomo Conti (elegancka odzież męska), Fibaro (system inteligentnej automatyki budynkowej), Internetowykantor.pl (czołowy polski kantor online), Max-LED (energooszczędne oświetlenie LED-owe), Meble Wójcik (meble skrzyniowe), Walutomat.pl (internetowa platforma wymiany walut) oraz Wrocławski Park Wodny  (jeden z największych tego typu obiektów w kraju).

Prawie wszystkie marki w tej grupie to debiutanci w rywalizacji o tytuł Młoda Marka Sukcesu. Wyjątkiem jest tu brand Meble Wójcik, który był nominowany do nagrody również w pierwszej edycji konkursu.

Aż 27 marek zgłosiło się do tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje ambitne rodzime brandy.

Laureat dostaje nie tylko symboliczne, ale także bardzo konkretne wsparcie – gdyż główną nagrodą jest warta 400 tys. zł kampania reklamowa, którą funduje partner konkursu, PKO Bank Polski.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Bioróżnorodność wymaga coraz większej uwagi