SeaWorld krytykuje Virgin Holidays za zerwanie współpracy

Sieć oceanariów krytykuje Virgin za rezygnację ze sprzedaży biletów do swoich placówek.

Aktualizacja: 17.07.2019 16:26 Publikacja: 17.07.2019 16:13

SeaWorld krytykuje Virgin Holidays za zerwanie współpracy

Foto: Josh Hallett, Flickr

Decyzja Virgin Holidays o rezygnacji ze sprzedaży biletów i wycieczek do SeaWorld poparta była argumentacją o tym, że klienci nie chcą już oglądać morskich ssaków w niewoli i szukają bardziej zgodnych z naturą sposobów podziwiania tych zwierząt.

Zdaniem SeaWorld, koncern który kontroluje największe oceanaria w USA, Dubaju i na Bahamach, decyzja Virgin Holidays była podjęta pod „presją ekoaktywistów". "Wprowadzają oni w błąd i manipulują nauką o ssakach morskich, by osiągnąć własne cele" – twierdzi SeaWorld w swoim oświadczeniu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Bitcoin na rekordowym poziomie
Biznes
Polska walczy o pieniądze z Unii Europejskiej dla zbrojeniówki
Biznes
Wspierają nas technologie, w tym AI
Biznes
Trzeba zadbać o kapitał intelektualny. Bez niego naukę i biznes czeka kryzys
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes
Nowe biliony dolarów w majątku miliarderów
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska