Reklama

SeaWorld krytykuje Virgin Holidays za zerwanie współpracy

Sieć oceanariów krytykuje Virgin za rezygnację ze sprzedaży biletów do swoich placówek.

Aktualizacja: 17.07.2019 16:26 Publikacja: 17.07.2019 16:13

SeaWorld krytykuje Virgin Holidays za zerwanie współpracy

Foto: Josh Hallett, Flickr

Decyzja Virgin Holidays o rezygnacji ze sprzedaży biletów i wycieczek do SeaWorld poparta była argumentacją o tym, że klienci nie chcą już oglądać morskich ssaków w niewoli i szukają bardziej zgodnych z naturą sposobów podziwiania tych zwierząt.

Zdaniem SeaWorld, koncern który kontroluje największe oceanaria w USA, Dubaju i na Bahamach, decyzja Virgin Holidays była podjęta pod „presją ekoaktywistów". "Wprowadzają oni w błąd i manipulują nauką o ssakach morskich, by osiągnąć własne cele" – twierdzi SeaWorld w swoim oświadczeniu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama