Reklama
Rozwiń
Reklama

SeaWorld krytykuje Virgin Holidays za zerwanie współpracy

Sieć oceanariów krytykuje Virgin za rezygnację ze sprzedaży biletów do swoich placówek.

Aktualizacja: 17.07.2019 16:26 Publikacja: 17.07.2019 16:13

SeaWorld krytykuje Virgin Holidays za zerwanie współpracy

Foto: Josh Hallett, Flickr

Decyzja Virgin Holidays o rezygnacji ze sprzedaży biletów i wycieczek do SeaWorld poparta była argumentacją o tym, że klienci nie chcą już oglądać morskich ssaków w niewoli i szukają bardziej zgodnych z naturą sposobów podziwiania tych zwierząt.

Zdaniem SeaWorld, koncern który kontroluje największe oceanaria w USA, Dubaju i na Bahamach, decyzja Virgin Holidays była podjęta pod „presją ekoaktywistów". "Wprowadzają oni w błąd i manipulują nauką o ssakach morskich, by osiągnąć własne cele" – twierdzi SeaWorld w swoim oświadczeniu.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Tak Polska zyskuje na programie ramowym UE Horyzont Europa
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Biznes
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama