Reklama
Rozwiń
Reklama

Skoda celuje w klientów biznesowych

W podsumowaniu pierwszych ośmiu miesięcy polskiego rynku nowych aut niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda. W sierpniu czeska marka sprzedała ponad 3,3 tys. samochodów.

Aktualizacja: 18.09.2016 18:55 Publikacja: 18.09.2016 18:30

Skoda celuje w klientów biznesowych

Foto: Skoda

Dało jej to prawie 31-procentowy wzrost w porównaniu do ubiegłego roku i 436 aut przewagi nad drugim w ubiegłym miesiącu Volkswagenem. Od stycznia do końca sierpnia sprzedaż Skody wyniosła 33,9 tys. sztuk (14,8 proc. wzrostu r/r), co przełożyło się na 12,53-procentowy udział w rynku.

Filarami sprzedaży Skody pozostają dwa modele: Octavia i Fabia, zajmujące zarazem dwa pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych w Polsce modeli nowych samochodów osobowych. Ale flagowym samochodem marki, ustawionym na szczycie linii produktowej czeskiego producenta, jest Superb. Na polskim rynku obecna jest już trzecia generacja tego auta. Aspirujący do klasy wyższej samochód jest chętnie wybierany przez biznes: z uwagi na wielkość i wyposażenie, a zarazem przystępną cenę w porównaniu do aut takich marek jak Audi czy BMW.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama