Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2016 18:55 Publikacja: 18.09.2016 18:30
Foto: Skoda
Dało jej to prawie 31-procentowy wzrost w porównaniu do ubiegłego roku i 436 aut przewagi nad drugim w ubiegłym miesiącu Volkswagenem. Od stycznia do końca sierpnia sprzedaż Skody wyniosła 33,9 tys. sztuk (14,8 proc. wzrostu r/r), co przełożyło się na 12,53-procentowy udział w rynku.
Filarami sprzedaży Skody pozostają dwa modele: Octavia i Fabia, zajmujące zarazem dwa pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych w Polsce modeli nowych samochodów osobowych. Ale flagowym samochodem marki, ustawionym na szczycie linii produktowej czeskiego producenta, jest Superb. Na polskim rynku obecna jest już trzecia generacja tego auta. Aspirujący do klasy wyższej samochód jest chętnie wybierany przez biznes: z uwagi na wielkość i wyposażenie, a zarazem przystępną cenę w porównaniu do aut takich marek jak Audi czy BMW.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pod szumną nazwą „nacjonalizacja” rękami prokuratury i sądów skarb państwa przejął jeden z największych holdingó...
Dwa pływające pałace rosyjskiego oligarchy warte są 600 mln dol. i 1,5 mld dol. Oprócz kapiących od złota wnętrz...
Rada nadzorcza Agencji Rozwoju Przemysłu, w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego, wyłoniła nowego p...
Stany Zjednoczone rozmawiają z Rosją o współpracy gospodarczej. Ekonomiści oczekują rekordowego deficytu budżeto...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Badacze pracują nad projektem, który ma zapewnić Polsce suwerenność w produkcji amunicji. Chodzi o krajowe techn...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas