Skoda celuje w klientów biznesowych

W podsumowaniu pierwszych ośmiu miesięcy polskiego rynku nowych aut niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda. W sierpniu czeska marka sprzedała ponad 3,3 tys. samochodów.

Aktualizacja: 18.09.2016 18:55 Publikacja: 18.09.2016 18:30

Skoda celuje w klientów biznesowych

Foto: Skoda

Dało jej to prawie 31-procentowy wzrost w porównaniu do ubiegłego roku i 436 aut przewagi nad drugim w ubiegłym miesiącu Volkswagenem. Od stycznia do końca sierpnia sprzedaż Skody wyniosła 33,9 tys. sztuk (14,8 proc. wzrostu r/r), co przełożyło się na 12,53-procentowy udział w rynku.

Filarami sprzedaży Skody pozostają dwa modele: Octavia i Fabia, zajmujące zarazem dwa pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych w Polsce modeli nowych samochodów osobowych. Ale flagowym samochodem marki, ustawionym na szczycie linii produktowej czeskiego producenta, jest Superb. Na polskim rynku obecna jest już trzecia generacja tego auta. Aspirujący do klasy wyższej samochód jest chętnie wybierany przez biznes: z uwagi na wielkość i wyposażenie, a zarazem przystępną cenę w porównaniu do aut takich marek jak Audi czy BMW.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji