Reklama

Skoda celuje w klientów biznesowych

W podsumowaniu pierwszych ośmiu miesięcy polskiego rynku nowych aut niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda. W sierpniu czeska marka sprzedała ponad 3,3 tys. samochodów.

Aktualizacja: 18.09.2016 18:55 Publikacja: 18.09.2016 18:30

Skoda celuje w klientów biznesowych

Foto: Skoda

Dało jej to prawie 31-procentowy wzrost w porównaniu do ubiegłego roku i 436 aut przewagi nad drugim w ubiegłym miesiącu Volkswagenem. Od stycznia do końca sierpnia sprzedaż Skody wyniosła 33,9 tys. sztuk (14,8 proc. wzrostu r/r), co przełożyło się na 12,53-procentowy udział w rynku.

Filarami sprzedaży Skody pozostają dwa modele: Octavia i Fabia, zajmujące zarazem dwa pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych w Polsce modeli nowych samochodów osobowych. Ale flagowym samochodem marki, ustawionym na szczycie linii produktowej czeskiego producenta, jest Superb. Na polskim rynku obecna jest już trzecia generacja tego auta. Aspirujący do klasy wyższej samochód jest chętnie wybierany przez biznes: z uwagi na wielkość i wyposażenie, a zarazem przystępną cenę w porównaniu do aut takich marek jak Audi czy BMW.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Kreml zagrabia kolejne firmy. Teraz kraby i przekąski będą zarabiać na wojnę
Biznes
Kogo boi się Roman Abramowicz? Jego superjachty dostały systemy obrony rakietowej
Biznes
Bartłomiej Babuśka został nowym prezesem ARP. Zastapił Wojciecha Balczuna
Biznes
Trump kusi Putina, rekordowy deficyt w 2026, gazowe partnerstwo Niemiec z Kanadą
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Tania amunicja z recyklingu. Polscy naukowcy mają ambitny projekt
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama