Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.09.2016 18:16 Publikacja: 07.09.2016 17:57
Foto: materiały prasowe
Rz: Minęły trzy lata, od kiedy DNB Bank Polska zmienił strategię i odszedł od detalu, skupiając się na wybranych segmentach bankowości korporacyjnej. To był dobry krok?
Artur Tomaszewski: Zdecydowanie tak. Polski rynek jest duży i atrakcyjny, ale też bardzo konkurencyjny. Nie da się być małym i jednocześnie uniwersalnym bankiem. Trzeba się wyróżnić i zdefiniować własną niszę albo pójść w drugą stronę – czyli zacząć zwiększać skalę, udziały w rynku i w ten sposób budować rentowność. Dla nas naturalne było to pierwsze podejście – czyli strategia wyróżnienia się i specjalizacja sektorowa.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zwolnienia, jeśli UniCredit miałby przejąć Commerzbank, prawdopodobnie byłyby „znaczące”. Jednak dotyczyłyby pra...
Ostatni duży bank Chin, który obsługiwał rosyjskie transakcje, zakończył współpracę z rosyjskimi bankami, osobam...
Inflacja w sierpniu spadła do 2,8 proc. r./r. i jest najniższa od ponad roku – podał w piątek w szybkim szacunku...
Santander po ostatnich zawirowaniach, przechodzi do kadrowej ofensywy. Na początek sięga po Dariusza Odziobę z m...
Czyje są zyski osiągane przez banki? Prezesa? Pracowników? Czy raczej akcjonariuszy, dla których wzrost dywidend...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas