Reklama
Rozwiń
Reklama

Banki muszą walczyć o lojalność swoich klientów

Najbardziej wiernych klientów ma Millennium. W tej grupie są także osoby korzystające z usług ING Banku Śląskiego, BZWBK oraz mBanku – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Aktualizacja: 24.11.2016 19:36 Publikacja: 24.11.2016 19:26

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Są to instytucje, w których najmniejszy procent klientów korzysta z produktów innych banków.

A czego najczęściej szukają osoby już posiadające konto bankowe u konkurencji? Najczęściej są to konta oszczędnościowe, lokaty, karty kredytowe i kredyty hipoteczne. Zwłaszcza ten ostatni produkt jest najrzadziej kupowany w tym samym banku, w którym dana osoba ma już konto.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama