Rpkom

Ericsson Consumer Lab: średnie zainteresowanie mobilną TV

Jak podał Ericsson Consumer Lab 18 proc. ankietowanych przez firmę Polaków jest zainteresowane usługami telewizji mobilnej w telefonie komórkowym.
Firma nie podała, na jakiej próbie przeprowadzono badanie. W zaprezentowanym pod koniec września raporcie „Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta - Consumer Lab 2009", telewizja DVB-H w ogóle nie znalazła się wśród opcji, spośród których ankietowani mogli wybierać najatrakcyjniejsze dla nich usługi. We wrześniu najpopularniejszą z nich była nawigacja (zainteresowanie 35 proc. badanych). Z wynikiem 18 proc. mobilna TV uplasowałaby się pośrodku zastawienia najbardziej pożądanych usług, pomiędzy muzyką odtwarzaną w czasie nawiązywania połączenia (19 proc.) a pocztą elektroniczną (17 proc.)
Źródło: rpkom.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL