fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Film

Kino za darmo

materiały prasowe
Od czwartku iplex.pl, wirtualna wypożyczalnia filmów, udostępnia swoje zbiory internautom. Koszt - trzydzieści sekund na obejrzenie reklamy przed projekcją
W ofercie kina jest w tej chwili około tysiąca filmów. Są wśród nich pozycje komercyjne, ale głównie - co warto podkreślić - ambitne kino polskie i światowe. Drugi dział serwisu - TV - zawiera programy podróżnicze, przyrodnicze, historyczne, bajki i kabarety. W kolejnych tygodniach mają się pojawić seriale i koncerty.
Na uwagę zasługuje dobry wybór ciekawego kina rosyjskiego, polskiego i filmów dokumentalnych. W ofercie kina są takie perełki jak "Spotkania na krańcach świata" Herzoga, "Wojna polsko-ruska" czy głośna "Gomorra".
[srodtytul]Film od ręki [/srodtytul]
Internauci mogą bezpłatnie korzystać z całego repertuaru. Nie trzeba się logować. Wystarczy wejść na stronę i wybrać film. Nie potrzeba sterowników ani dodatkowego oprogramowania. Filmy są w niezłej jakości, a niektóre (np. „Gomorra” czy „Mądrość i seks”) prezentowane są w HD. Filmy nie są przerywane reklamami.
Płynny odbiór filmów na [link=http://iplex.pl/]iplex.pl[/link] jest dostępny na łączach już od 256 kbit/s, a usługa działa na wszystkich przeglądarkach w systemach operacyjnych Windows i MacOSX. Serwis nie wymaga instalowania aplikacji na komputerze użytkownika. Jakość transmisji automatycznie dostosuje się do prędkości jego łącza.
Na stronie każdego filmu można dopisać komentarz lub recenzję, a nawet zamieścić film na swojej stronie.
[srodtytul]Kto za to płaci? [/srodtytul]
Projekcje dla internautów są sponsorowane przez reklamodawców. Przed każdym seansem pokazywana jest jedna reklama (około 30 sekund) po której na ekranie pojawia się pytanie ankietowe związane z produktem. Ankieta jest anonimowa, a jeśli nie chcemy wziąć w niej udziału - wystarczy poczekać 15 sekund. Monit sam zniknie.
- Zaoferowanie użytkownikom [link=http://iplex.pl/]iplex.pl[/link] bezpłatnych treści audiowizualnych stanowi pogodzenie interesów obu stron – reklamodawcy zyskują uważnego odbiorcę swoich spotów, a sami użytkownicy mają dobre skojarzenia z oglądaną reklamą – mówi Arkadiusz Świerczewski, współtwórca portalu. - Nasi widzowie to grupa ludzi, która nie chce już oglądać telewizji z jej sztywną ramówką i natarczywymi reklamami.
Pozytywnie na temat takiej formy promocji wypowiadają się też przedstawiciele branży reklamowej. - Taka metoda prezentowania materiałów w sieci stanowi przeniesienie elementów telewizji do Internetu, a co za tym idzie, przekierowanie do niego reklamy telewizyjnej. To przejaw trendu, w którym wszelkie kanały komunikacji (prasa, radio) zostają wchłonięte przez sieć – mówi Paweł Modzelewski, Senior Interactive Planner w domu mediowym Starcom.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA