fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Do wypłaty zaliczki, wynagrodzenia lub jako nagroda dla lojalnego klienta

Fotorzepa, Seweryn Sołtys
Daje się je zamiast gotówki pracownikom wyjeżdżającym w delegacje. Coraz częściej są też elementem programów lojalnościowych i motywacyjnych
Karty przedpłacone (inaczej pre-paid) mają niewielki udział w całym rynku kart płatniczych w Polsce. W połowie ubiegłego roku było ich mniej niż 700 tys. W tym samym czasie NBP raportował, że banki wydały łącznie prawie 32 mln kart.Najpopularniejsze są karty debetowe. Umożliwiają one korzystanie ze środków znajdujących się na rachunku bieżącym powiększonych o limit zadłużenia udostępniony przez bank. Karta działa tak samo niezależnie od tego, czy jej użytkownikiem jest osoba indywidualna, mała firma czy korporacja.Podobnie jest z kartami kredytowymi, które służą do wydawania środków w ramach udostępnionej przez bank linii kredytowej. Firmy używają ich podobnie jak indywidualni klienci. Natomiast karty przedpłacone znajdują różne zastosowanie w zależności od tego, kto ich używa. Klient detaliczny sięgnie po kartę pre-paid, by dać ją komuś jako prezent lub po to, by wyposażyć w gotówkę dziecko wyjeżdżające na ferie. Kart takich coraz c...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA