fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ekonomia

PR w małej firmie

„Marketing i public relations w małej firmie”, Moi Ali, Helion
Rzeczpospolita
Magdalena Lemańska
Wiadomo, że nawet z najlepszej książki wszystkiego nauczyć się nie da. Ta jednak, choć niepozorna, jest imponującym zbiorem różnego kalibru porad i spostrzeżeń dla początkujących i średnio zaawansowanych speców od marketingu i PR, zaczynających pracę w niedużej firmie. Właśnie na rynek trafiło jej drugie, zaktualizowane wydanie.
Oprócz oczywistych wyjaśnień niektórych terminów (przyda się zupełnie początkującym), poradnika, jak napisać komunikat prasowy, zorganizować konferencję i stoisko firmy na targach, kampanię promocyjną w mediach, dogadać się z klientem i przy tym wszystkim zapanować nad całym swoim zawodowym dniem, jest tu – jak na podręcznik – całkiem sporo przydatnych ciekawostek. Do nich zaliczam np. cały rozdział o tym, jak przygotować się do kręcenia filmików reklamowych i opis tzw. ścieżki wzroku, uzmysławiającej, w jaki sposób potencjalny czytelnik komunikatu czy też odbiorca reklamy ogląda stronę w gazecie oraz wstęp do negocjacji z fotografem. Są przykładowe listy, komunikaty oraz przewijająca się przez całą publikację rubryka opisująca prawdziwe historie powiązane z tematyką rozdziału.
Jedyne jawne niedopatrzenie, jakie od razu rzuciło się w oczy „Rzeczpospolitej”, to zaliczanie „Rz”, która zmniejszyła format jesienią 2007 roku, do dzienników wielkoformatowych. Wynika z tego, że „drugie wydanie zaktualizowane” podręcznika zostało zaktualizowane niewystarczająco.
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA