fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Obyczaje

Maroko: Dużo więcej miejsc dla Polaków

materiały prasowe
Na przyszły rok zapotrzebowanie na Maroko ze strony największych polskich touroperatorów jest tak duże, że prognozujemy zwiększenie puli miejsc przeznaczonych na polski rynek o około 50 procent - mówi dyrektor Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki
– To dla nas bardzo ważne, że odbudowujemy pozycję na rynku. Dbamy o turystów i ich bezpieczeństwo, dzięki czemu mogą spokojnie wypoczywać nad Oceanem Atlantyckim czy zwiedzać atrakcyjne turystycznie miejsca – tłumaczy Rachid Ennaciri, dyrektor Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki, cytowany w komunikacie prasowym.
Od lutego liczba polskich turystów w Maroku wyraźnie się zwiększa. Duży wzrost, średnio o 68 procent w stosunku do tego samego okresu w 2016 roku, odnotowano w miesiącach letnich, tj. od czerwca do końca sierpnia. Liczba gości z Polski przylatujących do Agadiru zwiększyła się o 85 procent, porównując rok do roku. Według danych Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki od stycznia do końca sierpnia Maroko odwiedziło niemal 32 tysiące Polaków.
Znaczący wpływ na zwiększenie ruchu miało uruchomienie pod koniec czerwca bezpośrednich połączeń lotniczych z Warszawy do Agadiru liniami Wizz Air. Od października Wizz Airem do Agadiru można też polecieć z Wrocławia i Katowic, a Ryanair lata z Krakowa do Marrakeszu.
Miastem, do którego przylatuje najwięcej gości, pozostaje niezmiennie Agadir. Uwagę turystów przyciąga też jednak Marrakesz. Pod koniec października pojawił się kolejny pretekst do wizyty w Czerwonym Mieście. Zostało tam otwarte muzeum francuskiego projektanta mody Yvesa Saint Laurenta.
Podczas Targów TT Warsaw, które odbędą się w dniach 23-25 listopada w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, Maroko zaprezentuje się na stoisku C3 w Sali Marmurowej. Wspólnie z Marokańskim Narodowym Biurem Turystyki ofertę przygotują przedstawiciele hoteli i lokalnych biur podróży, liczący na kontakty z polską branżą turystyczną i indywidualnymi turystami. Reprezentowane będą hotele: SDS, Iberostar Morocco i Golden Palm Group oraz touroperatorzy: Travel Link, Global Voyages, Receptours i Atlas Outdoor.
Na stoisku przewidziane są też atrakcje. Będzie można posłuchać marokańskiej muzyki, wypić tradycyjną herbatę miętową i zrobić tatuaż z henny.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA