fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

DPD: notujemy 90-proc. wzrost przesyłek

materiały prasowe
DPD Polska, po połączeniu prawnym z Siódemką, została samodzielnym liderem rynku kurierskiego w Polsce. Szacuje się, że do spółki należy ok. 30 proc. krajowego rynku.

Jak informują w DPD, ku końcowi zmierza również proces połączenia operacyjnego dawnych oddziałów Siódemki z infrastrukturą DPD Polska. Spółka szacuje, że w 2015 roku obroty i wolumeny paczek jeszcze się zwiększą.

Firma w pierwszych pięciu miesiącach 2015 r. przesłała o blisko 90 proc. więcej paczek w stosunku do analogicznego okresu w ub. roku. – Pozycja lidera polskiego rynku kurierskiego to wyróżnienie, ale również ogromne wyzwanie. Z jednej strony, potwierdza to słuszność decyzji o przejęciu Siódemki, z drugiej zaś zobowiązuje nas do wprowadzania ciągłych usprawnień. Dzięki efektowi skali jesteśmy w stanie zaoferować usługi na najwyższym poziomie, rozwijając i udoskonalając dodatkowe produkty – mówi Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.

DPD Polska zmierza do zakończenia procesu integracji operacyjnej obiektów infrastrukturalnych DPD Polska. Następnym etapem będzie stabilizacja połączonego systemu. – Integracja lokalnych oddziałów jest dla nas niebagatelnym wyzwaniem organizacyjnym. Co więcej, jak pokazała praktyka, działania te są niezwykle wrażliwe. Cieszymy się, że mimo przejściowych trudności w kilku lokalizacjach udało nam się sprawnie zrealizować poszczególne etapy połączenia w zasadzie przy zachowaniu stałego, wysokiego poziomu usług. Jednocześnie odbywa się łączenie punktów nadań i odbiorów Siódemki z siecią DPD Strefa Paczki. Integracji operacyjnej towarzyszy tworzenie nowej oferty dla wszystkich grup klientów – wyjaśnia Rafał Nawłoka.

Równolegle toczy się proces rebrandingu, związany z wprowadzeniem nowego logo przez międzynarodową sieć kurierską DPDgroup.

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA