fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Polsia w sieci na wagę złota

Dzisiaj czołowe firmy posiadają aplikacje ułatwiające szybkie zgłoszenie szkody i otrzymanie natychmiastowej pomocy. Nadal jednak potencjał zmian jest ogromny.
Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Polskie zakłady dopiero zaczynają oferować klientom aplikacje sprzedażowe.
Już 70 proc. klientów firm ubezpieczeniowych funkcjonuje w świecie online – wynika z raportu Morgan Stanley i BCG poświęconego ubezpieczeniom i czekającej je rewolucji technologicznej. Połowa z nich kontaktuje się z towarzystwami raz w roku lub rzadziej. Ich zadowolenie z doświadczeń w sieci z zakładami jest czterokrotnie niższe niż w przypadku klientów banków. Eksperci kładą to na karb mniejszego doświadczenia towarzystw, jeśli chodzi o poruszanie się w świecie online.Ubezpieczyciele długo nie widzieli potrzeby rozwijania biznesu w sieci, przyznaje Robert Stanikowski, ekspert Boston Consulting Group. – Teraz muszą nadrabiać zaległości, bo klienci oczekują od firm przyspieszenia procesów i spersonalizowania oferty. Ponad 80 proc. z nich jest nawet w stanie udostępnić informacje o sobie, jeśli to obniży cenę ubezpieczenia.– Polaków czeka przeskok do świata mobilnego internetu – uważa Stanikowski. – Na koniec ubiegłego roku Polacy byli posiadaczami 1...
Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA