Ubezpieczyciele godzą się z niezadowolonymi klientami

Coraz więcej zmagań klientów z asekuratorami kończy się polubownie. Pomogła obowiązująca od roku ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Aktualizacja: 16.01.2018 09:57 Publikacja: 15.01.2018 20:00

Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy

Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy

Foto: www.sxc.hu

Rośnie liczba ugód, jakie firmy asekuracyjne zawierają z niezadowolonymi klientami.

– Widzimy, że ubezpieczyciele zaczęli korzystać ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów – informuje Paweł Zagaj, zastępca rzecznika finansowego, nadzorujący wydział polubownego rozwiązywania sporów.

Pozostało 93% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ubezpieczenia
Polisa dla kota lub psa? Aż 40 proc. właścicieli nawet nie wie, że są takie ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odwołana. Jest nowa prezes, pełniąca obowiązki
Ubezpieczenia
Uścińska: System emerytalny jest bezpieczny dla państwa, wymagający dla ludzi
Ubezpieczenia
Raty leasingu za ciężkie dla małych firm
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Ubezpieczenia
Głębokie wymiatanie kadr w PZU. Pracę tracą nie tylko szefowie