Według ustaleń rp.pl, przestał działać system elektroniczny obsługujący wpłaty i wysyłanie korespondencji. Tak było m.in. w jednej z placówek pocztowych na terenie Warszawy.

- Jesteśmy w trakcie usuwania awarii, która obecnie występuje w trzech placówkach na terenie Warszawy i dotyczy jednego z systemów sprzedażowych - poinformował rp.pl, Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S. A.
 

Jak jednocześnie zapewnił, poczta dysponuje systemem zarządzania zapewniającym bezpieczeństwo i ciągłość realizacji usług w pełnym zakresie.

- Z informacji na ten moment wynika, że do dwóch godzin system będzie funkcjonował - zapowiedział Zbigniew Baranowski.

Przypomnijmy, iż dzisiaj startuje trzyletni kontrakt Poczty Polskiej na obsługę korespondencji sądowej. Ma w tym pomagać aplikacja "Mobilny Listonosz", przystosowana do wymogów Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących Elektronicznego Potwierdzania Odbioru (EPO). Aplikacja będzie zainstalowana na tabletach i smartfonach, które będą mieć listonosze.