Reklama
Rozwiń
Reklama

Zachęcą graczy do nauki kodowania

Robienie gier jest fajniejsze niż granie - pod tym hasłem wystartowała z początkiem lutego kampania społeczna, która ma przekonać do programowania pasjonatów gier komputerowych.

Publikacja: 01.02.2017 11:01

Zachęcą graczy do nauki kodowania

Foto: 123rf.com

Będą też pieniądze na wsparcie ich twórców

- Jak są artyści, naukowcy, przedsiębiorcy, to jest jeszcze miejsce dla państwa. Co prawda państwo nie powinno wtrącać się do gospodarki, ale może jej pomagać punktowo. Chcemy precyzyjnie wspierać świat gier komputerowych. Uważam, że Polska w ciągu dwóch-trzech lat może się tu znaleźć w ścisłe czołówce europejskiej a w ciągu pięciu lat w ścisłej czołówce światowej - stwierdził Jarosław Gowin, minister nauki i szkolnictwa wyższego podczas kinowej premiery spotów reklamowych przygotowanych na startującą z początkiem lutego kampanię promującą naukę kodowania i robienie gier.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Wahadło na rynku pracy mocniej wychyla się w kierunku pracodawców
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama