Reklama
Rozwiń
Reklama

Akcja billboardowa Hołowni. Do „rozczarowanych PiS-em”

Rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050, skierowana do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy - informuje portal 300polityka.pl

Aktualizacja: 26.03.2021 14:38 Publikacja: 26.03.2021 14:29

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Foto: Fot. Twitter/ Szymon Hołownia

qm

Specjalne billboardy nawiązują do wideo, opublikowanego przez Szymona Hołownię w mediach społecznościowych 20 marca. Lider Polski 2050 nawiązywał w nim do odwołania prezentacji „Nowego Ładu” PiS.

20 marca PiS miał zaprezentować nowe propozycje na czas po pandemii. Konkretne zapisy „Nowego Polskiego Ładu” podzielono na dziesięć obszarów, od spraw polityki rodzinnej po inwestycje, infrastrukturę czy cyfryzację. Treść jest tajemnicą, której władze PiS bardzo pilnują.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Plan Trumpa dla Ukrainy niebezpieczny dla Polski. Prezydent i rząd chcą zmian
Polityka
Sondaż: Czy Włodzimierz Czarzasty będzie lepszym marszałkiem niż Szymon Hołownia?
Polityka
Między młotem a kowadłem. Resort zdrowia w swoim pierwszym wielkim kryzysie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Polityka
Napięcie na linii Kaczyński-Nawrocki? Powodem prawa zwierząt
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama