Reklama
Rozwiń
Reklama

Akcja billboardowa Hołowni. Do „rozczarowanych PiS-em”

Rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050, skierowana do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy - informuje portal 300polityka.pl

Aktualizacja: 26.03.2021 14:38 Publikacja: 26.03.2021 14:29

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Foto: Fot. Twitter/ Szymon Hołownia

qm

Specjalne billboardy nawiązują do wideo, opublikowanego przez Szymona Hołownię w mediach społecznościowych 20 marca. Lider Polski 2050 nawiązywał w nim do odwołania prezentacji „Nowego Ładu” PiS.

20 marca PiS miał zaprezentować nowe propozycje na czas po pandemii. Konkretne zapisy „Nowego Polskiego Ładu” podzielono na dziesięć obszarów, od spraw polityki rodzinnej po inwestycje, infrastrukturę czy cyfryzację. Treść jest tajemnicą, której władze PiS bardzo pilnują.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Polityka
Sondaż partyjny: Utrwala się pozytywny trend dla KO i negatywny dla PiS
Polityka
Ambasador Izraela w MSZ. Poinformowano o przebiegu rozmowy
Polityka
Karol Nawrocki przedstawił swoją wizję Unii Europejskiej. Jest reakcja Radosława Sikorskiego
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Polityka
Krzysztof Bosak: Stworzono miraż o pozycji Polski. Można zawrzeć uzgodnienia bez naszego udziału
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama