Reklama
Rozwiń
Reklama

Obiad już niekoniecznie jedzony jest w domu

Polacy coraz chętniej stołują się w restauracjach i barach. Królują dania typu fast food, na które mieszkańcy miast wydają coraz więcej i coraz chętniej.

Publikacja: 26.06.2018 21:00

Obiad już niekoniecznie jedzony jest w domu

Foto: Adobe Stock

Jedzenie poza domem to jeden z symboli zmian zwyczajów. Z badania 4P Research Mix wynika, że 65 proc. kilka razy w miesiącu je posiłek w barze czy restauracji. Analiza dotyczy miast z co najmniej 100 tys. mieszkańców.

Ogółem Polacy na posiłki w restauracjach, hotelach i w ramach kateringu wydają już 36 mld zł rocznie. Z badania wynika również, że Polacy poza domem najczęściej zamawiają frytki, burgery i zestawy obiadowe. Jeśli chodzi o częstotliwość wizyt, to średnio 35 razy odwiedzają sieci fast food, 34 – piekarnie i punkty z kanapkami, a 24 razy – pizzerie.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama