Coca-Cola Peach Zero sprzedawany jest w plastikowych butelkach o pojemnościach 0,5 i 1 litr.

Koncern rozpocznie jej reklamowanie od połowy marca, ale można go już dostać w wybranych sklepach w Polsce, m.in. w sieci Lewiatan oraz sklepach franczyzowych takich jak Delikatesy Centrum - informuje Portal Spożywczy.

Coca-Cola Peach Zero to połączenie smaku coli z brzoskwiniową mrożoną herbatą. Napój po raz pierwszy został wprowadzony na rynek japoński, gdzie okazał się sukcesem sprzedażowym. Brzoskwiniową Coca Colę na zachodzie Europy można już kupić od roku. W Wielkiej Brytanii można od marca zeszłego roku kupić też inne nowe smaki: "egzotyczne mango" oraz „mocna wiśnia". Także te napoje nie zawierają cukru.

W tym roku do brytyjskich sklepów mają trafić kolejne bezcukrowe napoje: "zakręcona truskawka" oraz malina, a także niedietetyczną Orange Vanilla Coke, która ma smakować jak owocowe lody z dodatkiem coli w stylu lat 70. zeszłego wieku.