Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s wprowadza w Polsce wegetariańskie burgery

Veggie Burger od 21 kwietnia dostępny jest we wszystkich restauracjach McDonald’s w kraju w stałej ofercie. To kolejna sieć mocno reagująca na bezmięsny trend.

Aktualizacja: 21.04.2021 10:44 Publikacja: 21.04.2021 10:37

Veggie Burger

Veggie Burger

Foto: materiały prasowe

Od dawna oczekiwany i testowany w kilku wersjach Veggie Burger w końcu na stałe zagości w menu McDonald’s Polska, a od 21 kwietnia dostępny jest we wszystkich restauracjach sieci w kraju. Także w kwietniu Burger King we współpracy z marką The Vegetarian Butcher powiększył swoją roślinną rodzinę o nuggetsy. Polska jest drugim - po Niemczech - rynkiem z taką ofertą.

McDonald’s podaje, że w 2019 r. w Polsce fleksitarianie, czyli osoby regularnie ograniczające spożycie mięsa, stanowili około 30-40 proc. populacji, natomiast aż 49 proc. Polaków w wieku 25-34 deklarowało, że stosuje dni bez mięsa. McDonald’s w odpowiedzi na potrzeby konsumentów wprowadził do swojej stałej oferty roślinną pozycję.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama